Kontakt
Har du et spørgsmål?
Det kan være du finder svaret på en af de følgende sider:
- Bytte- og returpolitik
- Leveringstider og priser
- Pengene-tilbage-garanti
- FAQ om kontaktlinser
- FAQ om din ordre
Hvis du har andre spørgsmål er vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig. Du kan både kontakte os via telefon og e-mail. Vi vil svare på din henvendelse så hurtigt som muligt.
Mantag -
Fredag 8:00-16:00
+45 78 74 54 37
E-mail: info@alensa.dk
Kontaktform
Retur
Hvis du ønsker at returnere varer, bedes du sende en e-mail til info@alensa.dk for flere oplysninger.
Kontaktlinser hos alensa.dk sælges af:
ALENSA,
s.r.o.
Českomoravská 2408/1a
190 00 Praha 9
CVR nummer:
CZ27179681
Kommentarer (15)
Hej. Jeg har lige bestilt 2x 90 kontaktlinser (SofLens Daily Disposable (90 linser)), men har hverken fået en ordrebekræftelse eller en mail, som jeg plejer. Pengene er trukket. Vh. Ida Kloster
Kære kunde, bedes du kontakte os via e-mail med et skærmbillede af betalingen. Det er muligt, at e-mailadressen er blevet udfyldt forkert, og at du derfor ikke har modtaget en bekræftelse.
Hej Alensa Kan I hjælpe mig med fakturer på de 4 sidste køb? Jeg skal bruge dem til danmark. Jeg kan ikke uploade et billede af de fire køb her - men I kan se dem på min konto. Christine Durck Tusind tak. Mvh Christine Durck
Hej Christine, du kan finde dine fakturaer under hver order i din ordre oversigt på din Alensa konto. Den er klar til download i højre hjørne i bunden af hver order.
Hi So i bought glases with only blue light filtering lenses. And when i received my glases they already had lenses inserted in the glases, plus i got two more lenses in separate pack. The question is if the blue light filtering lenses are inserted in glases or the lenses in the separate pack is blue light filtering lenses and i need to insert them myself?
Hi Valts, the lenses you ordred are already inserted in the glasses. The loose glasses in the box are demo glasses that go with all glasses when you purchase them.
Hvor sender i fra? Spørger fordi jeg ikke er interesseret i evt told
Hej, Vi afsender fra Tjekkiet. Ingen told fra os.
Hello Alensa, I have ordered a pair of reading glasses, I will email you the sight measurement result to make sure that I have filled out correct details. Kind regards, Sara Aknooni
Hej Sara, du kan altid sende os dine ønsker på info@alensa.dk
Fast delivery!
På CVR.dk der kan jeg ikke se jeres danske CVR nummer som stå liger over her...
Hej Jakob,
Det er fordi vi ikke er et dansk firma, men et tjekkisk firma. Du kan finde os på skat ved at bruge DKCVR-nummeret der står skrevet, samt på VIES (EU's VAT database, der er den europæiske version af CVR-numre), med samme nummer, så du kan tjekke vores firma der:)
Med venlig hilsen
Alensa kundeservice
Hej Dimi, Nej, det er desværre ikke muligt. Alle virksomheder har forskellige priser på forskellige markeder, da folk får forskellige løn i forskellige lande. Mvh, Alensa Kundeservice
Hej. Jeg kan se, at de linser i sælger over alensa.de er endnu billigere end de der bliver solgt over den danske hjemmeside. På den tyske hjemme kan jeg ikke sætte leveringsadressen til Danmark. Det synes jeg ikke er helt fair, da begge lande ligger i EU. Er det muligt for mig at bestille fra jeres tyske alensa.de?
Hej Min mand bestilte i går de samme ting. Men skal betale 714. Så vil vi da gerne have min ordre istrdet da jeg kun skal betale 648. Hanne
Kære Hanne,
Det er helt normalt at priserne stiger. Derudover, kan det også være tale om man har anvendt rabatkoden på tilbuddet eller ikke. Vi skal lige bede dig om at angive din mands ordrenummer, fordi vi kunne ikke finde ham i vores database. Vær opmærksom på at vi afsender kun betalte bestillinger.
Med venlig hilsen,
Alensa Kundeservice
Jeg vil gerne slette min ordre nummer 670151171
Hej Henrik,
Din bestilling vil blive slettet og du vil få en tilbagebetaling.
Med venlig hilsen,
Alensa Kundeservice
670169035 Vil gerne slette min ordre
Hej Tine,
Tak for din kommentar. Vi vil slette din bestilling og tilbagebetale den.
Mvh,
Alensa Kundeservice
hallo i like to cancel my ordre nr. 102186
Hej Jan,
Tak for din besked. Ordren er nu slettet.
Kaare Alensa, Jeg har modtaget nogle acuvue endagslinser (linser for 6 maaneder) fra jer foer jul. Der er ikke taget hul paa pakkerne, og nu skal jeg maske bruge linser med en anden styrke. Er der mulighed for at sende dem jeg har modtaget retur, og eventuelt bytte til lignende linser men med en anden styrke? Mvh. Claus
Hej Claus,
Venligst skriv til os på info@alensa.dk og angiv dit Ordre nr.
Med venlig hilsen,
Alensa Kundeservice
Hej Jeg vil gerne afbestille denne ordre 126029
Hej Jesper,
Ordren er slettet.
Med venlig hilsen,
Alensa kundeservice